Cimke: Vitamin

Ahogy egyre hűvösebbé és nyirkosabbá válik az idő, úgy nő meg a fontossága az immunerősítésnek is. Milyen vitaminokat és készítményeket javasolt szedni a téli hónapok alatt? ... [2017. november 21. 4:30]
Hiába az egészséges életmód, a vitaminok és megfelelő táplálkozás, vannak napok, amikor kicsit nehezebben gördülnek a fogaskerekek. Ilyenkor szerintem - pláne a hűvösebb hónapokban - simán belefér, hogy egy kis extra löketet adjunk magunknak. Termékajánlónkban eláruljuk, ebben a szezonban milyen újd... [2017. november 17. 12:20]
Kiegyensúlyozott diéta, megfelelő mennyiségű és minőségű alvás, rendszeres sport - még ilyen körültekintő és egészséges életmód mellett is előfordulhat, hogy a szervezetünk nem jut elegendő D-vitaminhoz. Figyeljünk az alábbi tünetekre, mert lehet,... ... [2017. november 14. 21:00]
Az ülőmunka okozta gerincbántalmak esetén is érdemes kipróbálni. [2017. november 13. 19:35]
Hideg, szeles és szürke. Ez jellemző az elkövetkezendő napok időjárására. Az emberek sokkal feszültebbek, fáradékonyabbak és figyelmetlenebbek. A napfény és a világosság hiánya d- vitamin hiányt is okoz. Ez pedig akár a reakcióidő csökkenéséhez is ... [2017. november 13. 19:08]
A B12-vitamin elengedhetetlenül fontos a szervezet számára, hiszen egyebek mellett az idegrendszer megfelelő működésében és a vörösvérsejtek képződésében is hangsúlyos a szerepe. ... [2017. november 12. 10:00]
Ősszel és télen a megfázást nagyon nehéz elkerülni még akkor is, ha sok vitamint fogyasztunk, rendesen felöltözünk és vigyázunk magunkra. Ha pedig már elkaptuk, akkor fontos, hogy ne érezzük rosszabbul magunkat, mint amennyire muszáj: tegyünk... ... [2017. november 11. 14:00]
A birsalma kevesek kedvence, pedig ízletes desszert készíthető belőle, és emésztésünket is segíti. Nézzük, milyen más jótékony hatásokkal rendelkezik még? ... [2017. november 10. 20:00]
A Tudomány Világnapja alkalmából érdemes kiemelt figyelmet fordítanunk hazai kutatóinkra, így a LOréal-UNESCO ösztöndíjra is, amellyel idén két kutatóhölgyek ismertek el. Az egyik díjazott kutatási eredményei hozzájárulhatnak a zöldségek, gyümölcsök C-vitamin termelésének fokozásához, másrészt lehetővé tennék az algák hidrogéntermelésének bioenergetikai hasznosítását. [2017. november 10. 16:00]
A D-vitamin-hiány meglehetősen gyakori probléma Magyarországon is, akadnak ráadásul, akikre nézve az átlagosnál valamilyen okból nagyobb a nemkívánatos állapot kockázata. ... [2017. november 10. 6:30]
Most, hogy egyre gyakrabban kell esős, havas idővel szembenéznünk, és egyre korábban sötétedik, a szervezetünk - egészséges működése érdekében - egy kis segítségre szorulhat. Tudtad, hogy a téli időszak végére a lakosság több mint 90 százalékának jóval alacsonyabb a D-vitamin-szintje az optimálisná... [2017. november 7. 18:30]
Napról napra hűvösebbek a reggelek, sötétebbek a délutánok, egyre több zsebkendő fogy, ezzel párhuzamosan pedig nő az óvodai és iskolai hiányzások száma. Miképp erősítheted csemetéd immunrendszerét? Milyen praktikákat tudsz bevetni, miben van a legtöbb vitamin? A november 17-19. között megrendezésre kerülő BabaMama Expo és KidExpo csapata Almásy Katalin természetgyógyászt és dr. [2017. november 7. 18:10]
Gyermekkorban, különösen a 0-3 éves korosztályban, hiszen köztudott, hogy a csontok egészséges fejlődéséhez optimális kálcium és D-vitamin bevitelre van szükség. A legújabb szakmai ajánlás alapján az első 1000 napban történő optimális tápanyagösszetétel, ásványi anyag és vitaminbevitel minden szempontból kulcsfontosságú a későbbi egészség szempontjából, tehát a szülők szerepe és felelőssége ezen i... [2017. november 7. 12:02]
Ha meghűlünk, azonnal elkezdjük kapkodni a C-vitamint marékszámra, de vajon mindent tudunk erről a rendkívüli anyagról? Ezúttal az érdekességeket szedtük egy csokorba. [2017. november 7. 11:00]
Sokkal jobbak a déligyümölcsöknél, és be is spájzolhatsz belőlük. [2017. november 7. 8:15]
A kevés napfény, a D vitamin hiánya okozhatja az úgynevezett szezonális depressziót, tünetei nemcsak az aluszékonyság, fáradékonyság, hanem furcsa módon a hízás is. A depressziós ember ugyanis többet és hízlalóbb ételeket, például édességeket eszik. A fényhiány okozta depresszió akár életveszélyes is lehet, szélsőséges esetben a beteg akár öngyilkossággal is . [2017. november 5. 19:49]
Az ideális bőrszépítő táplálékban nagy mennyiségben vannak vitaminok, ásványi anyagok, antioxidánsok, aminosavak és alapvető tápanyagok. Az alábbi ételek felelnek meg leginkább ezeknek a kritériumoknak - érdemes őket gyakran fogyasztani, ha... ... [2017. november 4. 15:10]
Ősszel és télen sokkal kevesebb szezonális zöldség és gyümölcs áll rendelkezésünkre, ezért szervezetünk természetes tápanyagokkal és vitaminokkal való ellátása nehezebb, de egyáltalán nem reménytelen feladat. Lássuk hát a tél legfontosabb... ... [2017. november 3. 21:20]
A csípős hideg, a fűtés, a szél, a testünkön viselt ruházat miatti levegőtlenség, a szennyezett levegő, a napfény, valamint a vitaminok hiánya megviselik a bőrt, amely kipirosodik, kiszárad, hámlik, érdessé válik - és így hamarabb öregszik. Hogyan... ... [2017. november 3. 12:00]
A zöld tea egyesíti magában a feketekávé élénkítő hatását, a limonádé C-vitamin tartalmát, az energiaitalok frissítő erejét, a fogyókúra kiegészítők anyagcsere-serkentését, többféle kozmetikum szépítő varázslatát. Kell több érv a zöld tea mellett? ... [2017. november 2. 19:00]
A legjobb, hogy otthon is elkészítheted. [2017. november 2. 15:46]
A kozmetikai kabinkezelés csak 30%-a az otthonival szemben, ami 70%-a az arcápolásnak. Első az arcdiagnosztika, hiszen minden bőrtípushoz más és más krémtípus a megfelelő. A bőr megfiatalítható gyümölcssavval, kollagénnel és hialuronsavval. [2017. október 29. 11:43]
A legjobb módja annak, hogy megfelelő mennyiségben juttassunk a szervezetünkbe vitaminokat, ásványi anyagokat és antioxidánsokat, az, ha kiegyensúlyozottan táplálkozunk. Ez azonban nem mindig megy egyszerűen - ilyenkor pedig a testünk különféle... ... [2017. október 28. 13:00]
A magyar lakosság mintegy kétharmada küzdhet D-vitamin-hiánnyal. Fontos tudni, hogy ennek az alapvető vitaminnak a pótlása hogyan járul hozzá egészségünk megőrzéséhez, és a nyári hónapok valóban feltöltik-e D-vitamin-raktárainkat. ... [2017. október 28. 12:20]
A som fanyar ízű gyümölcs, amelynek C-vitamin tartalma rendkívül magas. Sokan nem is sejtik, de a gyümölcs régóta fontos szerepet tölt be az ember táplálkozásában. A gyümölcshúsból készíthető lekvár, szörp, sőt még kompót is. ... [2017. október 27. 23:30]
Testünk különböző részeinek különféle tápanyagokra van szüksége a megfelelő működéshez. Az erős csontokhoz kalcium kell, a jó emésztéshez rostok. Agyunk számára pedig az alábbi vitaminok és ásványi anyagok nagyon fontosak. ... [2017. október 27. 13:00]
A gazdag korhelyleves vitamindús savanyú káposztából készül, turbózd fel vele a szervezetedet! [2017. október 25. 9:07]
Amikor télen a hazai gyümölcsök vitamintartalma a tárolás folyamán lassan csökken, a citrusfélék - a citrom és narancs - még dúskálnak a vitaminokban. Hiba volna azonban megfeledkezni a sárgás, narancsos gömbökben rejlő többi áldásos összetevőről. ... [2017. október 24. 23:00]
Te tudtad, hogy ilyen egészséges? [2017. október 24. 15:46]