Itt a Media1.hu híreit olvashatja.

A Sport 1 Tv műsorvezetője az 1970-es évektől volt képernyőn. Most háttérbe vonul, bár elképzelhető, hogy hangját még hallhatjuk kommentátorként a jövőben. [2020. június 7. 9:51]
A probléma több mint 2 órán át tartott, és a televíziós, az internetes és a telefonos szolgáltatások kiesésével okozott bosszúságokat Budapest több kerületében. [2020. június 7. 7:17]
Egyelőre kérdéses, megadja-e az engedélyeket a luxemburgi kormány, miután a Story4, a Film4, a TV4, az Arena4 és a Galaxy4 tévécsatornákat működtető Network4 luxemburgi médiaszolgáltatási jogosultságot igénylő dokumentációját az északnyugat-európai ország médiahatósága nem találta kellően alaposnak. [2020. június 6. 21:19]
A Spíler TV felvilágosítást adott pénteken, hogy mikortól. [2020. június 5. 22:00]
Uri Mariann a 2000-es évek eleje óta dolgozott a Mediaworks által bekebelezett Inform Mediánál. Amikor ma a Mediaworks tartalomfejlesztési igazgatója közölte vele, hogy leváltják, már meg is érkezett az utódja az Észak szerkesztőségébe. [2020. június 5. 19:24]
Elhunyt Szücs Edit, aki több mint 20 éven át dolgozott az RTL Magyarországnak. [2020. június 5. 17:01]
Paor Lilla, a Hatoscsatorna tulajdonosa és főszerkesztője a Media1-nek azt mondta, balról, jobbról és középről is vannak érdeklődőik, és ezek száma az elmúlt napokban tovább nőtt. Szavai szerint a leendő tulajdonos kilétéről egy hónapon belül döntenek, de más forrásból úgy hallottuk, hogy a kormánnyal jó kapcsolatokat ápoló Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség rabbijának környezetében úgy go... [2020. június 5. 16:06]
A GVH-hoz beérkezett jelzések szerint a televíziós műsorszolgáltatók a jelentősebb méretű műsorterjesztő vállalkozások számára kedvezőbb díjak mellett nyújtják szolgáltatásaikat, mint a kisebb műsorterjesztőknek. Így a hatóság szerint a kisebb műsorterjesztők hátrányos helyzetbe kerülnek a nagy kábeles és műholdas szolgáltatókhoz képest, vagyis torzulhat a műsorterjesztési piac. [2020. június 5. 10:35]
A legnépszerűbb közösségi médiás felület elkezdi tiltani az állami hátterű médiacégek hirdetésvásárlásait az Egyesült Államokban, ezenkívül az átláthatóságot segítő új címkéket vezet be, amivel megkülönbözteti az állami tulajdonú médiacégek tartalmait a többitől. A cél ezzel a 2016-os amerikai elnökválasztás során történtekhez hasonló esetek megelőzése lehet. [2020. június 5. 8:55]
A trianoni békeszerződés százéves évfordulójára időzítve Fotótér néven új ingyenes tartalomszolgáltatást indított tegnap az Országos Széchényi Könyvtár, mely Trianonnal kapcsolatos értékes képadatbázist tesz elérhetővé bárki számára. A fotók nagy része a katonák mindennapjait ábrázolja, így láthatók a tábori élet mozzanatai, a frontra és a frontok közötti vonulások, a táborok létesítése és a harco... [2020. június 5. 7:34]
Egy közvetítő bírósági tanúvallomása szerint 122 millió forintnak megfelelő összeget fizetett Christian Cardona volt máltai gazdasági miniszter Daphne Caruana Galizia máltai oknyomozó újságíró 2017-ben történt felrobbantásáért. A volt miniszter hazugságnak nevezi az állításokat. [2020. június 4. 12:20]
Június 15-én indul a megújuló Balatoni Nyár című magazinműsor, mely délelőttönként várja majd a nézőket a Duna TV-n és a Duna World csatornán. Bejelentették a műsorvezetőket és a többi részletet. [2020. június 4. 10:37]
A trianoni békediktátum századik évfordulóján az állami médiavállalat minden csatornája és online felülete megemlékezéseket sugároz, beleértve még az M2 gyerekcsatornát is. [2020. június 4. 10:14]
Michelle Bachelet, az ENSZ emberi jogi főbiztosa elítélte szerdán az afroamerikai George Floyd halála nyomán kirobbant, egy hete tartó amerikai tüntetéseken újságírók ellen elkövetett támadásokat, valamint az Egyesült Államokban tapasztalható „strukturális fajgyűlöletet”. A Press Freedom Tracker szerint egy hét alatt már több mint 140 újságírót ért támadás az USA-ban, és ezek többségét rendőrök k... [2020. június 4. 9:07]
Jóval kisebb terjedelemben és kevesebb illusztrációval jelent meg az ismeretterjesztő történelmi magazin magyar kiadása, mert a koronavírus gazdasági következményeként takarékoskodásra kényszerül a kiadó. A magyar szerzőknek ezúttal nem fizetnek honoráriumot. [2020. június 3. 20:03]
Először Vujity Tvrtko Túl minden határon - TRIANON című dokumentumfilmjét adják le, majd stúdióbeszélgetést sugároznak a 100 éves évfordulón csütörtökön. [2020. június 3. 16:16]
A Spíler tévécsatornákat működtető TV2 Média Csoport további négy szezonra szóló, hosszútávú megállapodást kötött a LaLiga mérkőzéseinek közvetítésére. [2020. június 3. 13:43]
Az RTL Klub megint nagyon elvesztette a múlt hetet, de azzal azért vigasztalódhat a csatornát működtető RTL Magyarország, hogy 7 kábelcsatornájával, ha csak nüansznyival is, de portfóliós szinten meg tudta nyerni a májust a TV2 Média Csoport 13 csatornájával szemben. A múlt heti legnézettebb tévéműsorok top10-es listájában azonban alig találni RTL-es műsort. [2020. június 3. 13:20]
A Szallodak.hu-t üzemeltető HotelPremio Kft. megvásárolta a Konferenciahotelek.hu-t a Szallas.hu-tól, mely ezzel kivonul az üzleti szállások piacáról. [2020. június 3. 10:52]
Nem indul a Dunaújvárosi Médiaház üzemeltetéséért nemrég kiírt, folyamatban lévő közbeszerzési tenderen Andy Vajna egykori üzleti partnerének cége, a Crossborder Film Kft., sőt kiderült, hogy az előző közbeszerzés alapján még érvényben lévő, június végén lejáró szerződésben vállalt tartalom-előállítás teljesítését is átadta egy alvállalkozónak, nem sokkal a tavalyi dunaújvárosi politikai fordulat,... [2020. június 3. 10:25]
A párizsi székhelyű RSF konkrét sokkoló példákat is összegyűjtött azzal kapcsolatban, hogy az Egyesült Államokban milyen támadások érték a tudósítókat az elmúlt napokban. Több példa is akadt rendőri erőszakos fellépésre, de a tüntetők sem kímélik a média munkásait. Van, aki emiatt a fél szemére meg is vakult. [2020. június 2. 22:55]
A döntésről Baranyi Krisztina, Ferencváros polgármestere tett közzé egy Facebook-bejegyzést kedd este. [2020. június 2. 22:07]
A ViacomCBS tévécsatornái pontosan 8 perc 46 másodpercig sötéten tartják ma este a képernyőket, hogy így tiltakozzanak az Egyesült Államokban történt szörnyű gyilkosság miatt. A médiavállalat honlapja is sötétbe borult. [2020. június 2. 19:22]
Heteken belül eldőlhet, multinacionális magyar vállalat lesz-e a Mészáros Lőrinc-közeli TV2 Média Csoportból, vagy a másik ajánlattevő jut-e hozzá a tőkepótlásra szoruló, de országos elérésű szlovén Planet TV-hez. Pavel Stanchev, a TV2 Média Csoport vezérigazgatója egyébként évekkel korábban igazgató volt a megvásárolni kívánt vállalatnál. [2020. június 2. 18:23]
Pár nap múlva újra rádiója nélkül marad a fideszes vezetésű Székesfehérvár, hatósági döntés miatt lekapcsolják ugyanis a Vörösmarty Rádió adását és kezdetét veszi egy bizonytalan ideig tartó adásszünet az FM 99,2 MHz-en. A helyi rádiósok, akikkel idén ez már harmadjára történik meg, kétségbe vannak esve. [2020. június 2. 17:08]
Kiderült, hol folytatja karrierjét távozása után Hauk Zoltán, a Rádió 1 volt kereskedelmi igazgatója, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (HEROE) elnöke. [2020. június 2. 12:45]
A PestiSrácok főszerkesztője a Media1-nek azt mondta, csak rosszakaróik terjesztik, hogy 10-12 főt is megkerestek a HírTv-nél, hogy igazoljanak át az induló Pesti TV-hez. Huth Gergely szerint valójában a 6 fős Informátor című műsor stábjának szerkesztője kereste meg őket azzal, hogy átmennének hozzájuk. [2020. június 2. 11:21]
Szó szerint ezekkel a szavakkal értékelték a HírTV-nél, hogy legalább 10-12 főt, vagyis a Hír Televízió egyik legismertebb műsora, az Informátor teljes csapata mellett a fideszes médiagólem hírcsatornájánál dolgozó más szerkesztőket és műsorvezetőket is megkeresett a Pesti TV-t hamarosan elindító PestiSrácok vezetősége annak érdekében, hogy igazoljanak át hozzájuk. [2020. június 2. 10:11]
A Hungarian Broadcaster News nevű új rádióállomás keddtől lesz hallható, és a magyar mellett angol nyelven is sugároz majd. Mások szeretnének lenni, mint ami manapság megszokott. [2020. június 1. 11:57]
Néhány héten belül jöhet a hivatalos bejelentés a Pesti TV elindításáról. A Media1 ma felhívta Huth Gergelyt, a Pesti TV védjegyet beregisztráló PestiSrácok főszerkesztőjét, hogy megtudakolja, lesz-e frekvenciájuk is, vagy csak neten lesz elérhető az új, Karácsony Gergely főpolgármester népszerűségének megkoptatására szolgáló tévé. [2020. május 31. 20:43]