Itt az Media1 híreit olvashatja.


A bokszműsor időpontja még nem hivatalos, de több minden alapján már következtetések levonhatók. [2024. július 16. 18:06]
Mintha nem is annyira burkoltan az RTL-esek az RTL Híradó új kampányában a TV2 Tények című műsorának is beszólnának. [2024. július 16. 15:57]
J. D. Vance szenátor szerkesztett folyóiratot, dolgozott a CNN-nek és életrajzi regényéből film készült. [2024. július 16. 13:41]
Az ősszel induló évadban a műsorvezető mellett a nyomozócsapat is változik. [2024. július 16. 10:50]
Miután Sajó Dávid felfedte Hundred Sins zenei producer nyolc éve őrzött inkognitóját, a Telex elismerte az etikai vétséget és lefokozta munkatársát, de a maszkos művész szerint ez nem igazi szankció. [2024. július 16. 9:53]
A Gazdasági Versenyhivatal szerint folytatta az internetes szállásközvetítő cég a korábban egyszer már 2,5 milliárd forintra bírságolt jogsértő kereskedelmi gyakorlatait, ezért most újabb, közel 400 millió forintos bírságot kapott. [2024. július 16. 9:21]
Az állami tévé kamuvideót mutatott be Donald Trump merénylőjéről, Thomas Matthew Crooksról. A videót csak tréfának szánta egy férfi. [2024. július 15. 21:27]
A Media1 interjújában Bleyer-Simon Konrád, a firenzei European University Institute Médiapluralizmus és Médiaszabadság Központjának kutatója részletesen bemutatja a kutatóközpont legújabb országjelentését, amely a magyar média jelenlegi helyzetét is vizsgálja. [2024. július 15. 16:19]
Jogerős ítélet mondta ki, hogy a lap megsértette dr. Vasvári Csaba bíró jó hírnévhez fűződő jogait. [2024. július 15. 13:44]
A Tisza Párt alelnöke és EP-képviselője vasárnapi, Magyar Infó nevű online fogadóórája keretében bocsánatot kért a 444 stábjától, amiért olyannal vádolta meg az Uj Péter főszerkesztette lapot az Efott fesztiválon, amit a portál valójában nem tett. A politikus több más, médiával kapcsolatos kijelentést is tett az Efotton és a Magyar Infón. [2024. július 15. 10:37]
Az Új Írás és a Tekintet folyóiratok Aranytoll Életmű-díjas egykori főszerkesztőjét 93 évesen érte a halál. [2024. július 12. 17:24]
Megerősítették a Media1 érdeklődésére, hogy megszüntette a Kocsis Kiadó a World Soccer című focis lap kiadását. [2024. július 12. 16:18]
Mint ismert, az RTL+ internetes platformon fogják közvetíteni a 2024/25-ös UEFA Bajnokok Ligája úgynevezett „A” típusú jog alá tartozó mérkőzéseit, és csak bizonyos mérkőzéseket közvetítenek majd hagyományos, lineáris televízióban. Most ehhez kapcsolódóan tett bejelentéseket a médiavállalat egy sajtórendezvényen. [2024. július 12. 12:39]
Bognár Évával, a CEU Demokrácia Intézetének Média-, Adat​- és Társadalomkutató Központjának kutatójával kielemeztük a Reuters Institute nemrég elkészült Digital News Report nevű médiahasználati kutatásának eredményeit. A kutatásból sok dolog derült ki a magyar és a külföldi médiatrendekről, médiahasználati szokásokról. [2024. július 12. 10:42]
A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben a streamerek véleményvezér szerepe egyre nagyobb hatással van a digitális világban – derült ki a Reacty Digital legújabb, a gamerek médiafogyasztási szokásait vizsgáló kutatásából. A kutatás kitér arra is, hogy a közösségi média előzi a tévézést. [2024. július 12. 9:40]
A közoktatás helyzetével kapcsolatos diskurzus két magyarországi online portálon, az Origón és a Telexen. [2024. július 11. 18:50]
Putyin ügyészségének indoklása szerint a lap már korábban külföldi ügynöknek minősített újságírói tudatosan „lejáratják az Orosz Föderáció vezetését”. [2024. július 11. 17:32]
Az NMHH Médiatanácsa július 9-i ülésén vizsgálatot indított a TV2 Play streamingszolgáltatással szemben, és megújították a Csaba Rádió médiaszolgáltatási jogosultságát. Az RTL és a Netflix korhatári besorolásait vizsgálta. Egyikük elvérzett. [2024. július 11. 15:19]
Jelenleg tíz szakirányon zajlik az oktatás, köztük tévés és rádiós újságírókat, valamint operatőröket és vágókat is képeznek. Csak elképzelni lehet, hogy az eddig is masszívan kormánypárti oktatási stúdióban miféle változások jöhetnek. [2024. július 11. 13:48]
Sajtóháború kezd kibontakozni a DK-közeli Nyugati Fény és az egyre nyíltabban DK-ellenes, az egykori miniszterelnököt, Gyurcsány Ferencet például „ElQro” (elk*ró)-ként emlegető 444 között. Előbbi, a Nyugati Fény, mely már korábban is bírálta a 444-et, még szerdán újra kritizálta a 444-et, valamint a Telexet és a HVG-t, hogy azok nem számoltak be Magyar Péter egy nappal korábban kirobbant ügyéről, ... [2024. július 11. 13:24]
A szegedi Rádió 88 munkatársa, akit a legtöbben talán Genscherként ismertek, mindössze 53 éves volt. [2024. július 11. 10:08]
A Magyar Sportújságírók Szövetsége 2009-ben Életmű-díjjal ismerte el szakmai pályafutását. 38 éven át dolgozott a Békés Megyei Hírlapnál, a Nemzeti Sportot 28 évig tudósította. [2024. július 10. 17:32]
Egy kutatás szerint az AI / MI valósággal zabálja az orosz propagandát, sőt, terjeszti is a felhasználói körében. Ami talán még rémisztőbb, nemcsak visszamondani képes a dezinformációt, de újakat gyártani is képes.  [2024. július 10. 16:45]
A magyar sporttelevíziózás történetében először sugároznak több mint száz Bajnokok Ligája-mérkőzést élőben. A Sport TV bemutatta, kik lesznek a csatornáin az UEFA Bajnokok Ligája kommentátorai. [2024. július 10. 15:24]
Magyarországon először kerül képernyőre a Nascar két népszerű, heti háttérműsora a Network4 Media Group csatornáin. A hetente jelentkező adások a legfrissebb híreket és elemzéseket hozzák el az aktuális futamokról. [2024. július 10. 14:04]
A Lánczi Tamás vezette hivatal elemzésben tekintette át a kormányfüggetlen sajtó ad hoc tartalmait. Olyan híradásokra is ráütötte a háborúpártiság pecsétjét, melyek az állami médiát és a Mediaworks megyei lapjait is megjárták, sőt, amelyek egyenesen az állami hírügynökségtől, a Magyar Távirati Irodától érkeztek. [2024. július 10. 13:30]
Kiderült, kik küzdenek majd a Sztárbox férfi középsúly mezőnyében a bajnoki övért. Köztük van például Pápai Joci, Király Viktor és Shane Tusup is. [2024. július 10. 12:17]
Állásfoglalást adott ki a MÚOSZ (Magyar Újságírók Országos Szövetsége), melyben elítél minden olyan hatalmi akciót, mellyel a független sajtó működését kívánják akadályozni. E törekvések közé sorolják azt a hétfőn villámgyorsan megjelent kormányhatározatot, mely elvben a háborús propaganda ellen szól, valójában azonban újra a független média normális működését fenyegeti. [2024. július 10. 11:34]
A Media1 megtudta és ezt a Fővárosi Ítélőtáblán hivatalosan is megerősítették érdeklődésünkre, hogy Orbán Viktor nem törődött bele abba, hogy a Fővárosi Törvényszék elsőfokon számára kedvezőtlen ítéletet hozott a kormányfő által, magánszemélyként, magyar médiumok ellen indított sajtóperekben és Orbán a Fővárosi Ítélőtáblánál fellebbezést nyújtott be vesztes pereiben. [2024. július 10. 10:21]
A kormánypárti lap az oroszpárti dezinformációkat egy sokszorosan lebukott amerikai konteógyáros posztjaival próbálta meg alátámasztani. [2024. július 9. 17:47]