Itt az Media1 híreit olvashatja.


A kormánypárti portált az Origo két évvel ezelőtt készült fotója buktatta le. [2024. június 7. 12:44]
Az Esély Labor Egyesület idén nyolcadik alkalommal osztotta ki a Szegénységről Méltósággal Sajtódíjat, amelyet olyan újságírók kapnak, akik a társadalmi kirekesztettségben élők helyzetét empátiával és emberséggel mutatják be. [2024. június 7. 10:59]
Növelte árbevételét a Ringier Hungary Kft., melynek tulajdonosa, a svájci Ringier Central and Eastern Europe AG jelentős, 791 milliós osztalékot szavazott meg. A Blikk Kft. is szép nyereséget hozott össze, és ott is összejött osztalék további 115 millió forint értékben. A Profession.hu állásportált működtető cégnél közel 7,3 milliárd forint osztalékot fizetnek a tulajdonosnak. [2024. június 7. 9:56]
Közzétette pénzügyi beszámolóját a Van Másik Zrt., a Telex kiadója, valamint a hozzájuk kapcsolódó Ne Hallgassunk Nonprofit Kft. [2024. június 6. 21:49]
Közel félmilliárdos mínuszban zárt a Fidesz-közeli HírTV Zrt., amely már harmadik éve csak viszi a pénzt, nem pedig hozza. Pedig a HírTV reklámértékesítését végző, Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő Atmedia ezúttal is masszívan nyereséges lett és a HírTV legnagyobb versenytársa, az ATV is nyereséges éven van túl. [2024. június 6. 16:19]
Nagyszabású, egész estét felölelő választási műsorral készül vasárnapra az ATV. A csatorna bejelentette a műsorral kapcsolatos főbb részleteket és videó segítségével, a színfalak mögé engedve megmutatta azt is, hogyan készülnek a televízió idei évének egyik legfontosabb pillanatára. Sváby András, az este egyik műsorvezetője és Németh S. [2024. június 6. 13:02]
A Media1 megtudta, hogy a miniszterelnök, illetve az őt képviselő kormányközeli Biczi és Turi Ügyvédi Iroda hibát vétett és mintegy kétszáz kilométerrel arrébb, a Pécsi Törvényszéken perelte be a budapesti címmel rendelkező, így valójában a Fővárosi Törvényszék illetékessége alá tartozó Hírklikket, amiért az szemlézte a SPAR vezérigazgatójának, Hans Reischnek Orbán Viktor oligarcháival kapcsolatba... [2024. június 6. 11:52]
„Többet írunk Magyar Péterről, mint Orbán Viktorról, de neki ez sem elég” címmel jelent meg egy szolgálati közlemény a Fekete-Szalóky Zoltán főszerkesztette Indexen csütörtök éjszaka, miután Magyar Péter, a Tisza Párt alelnöke szóvá tette, hogy vele, tehát az egyik legnagyobb támogatottságú párt EP-listavezetőjével még egyetlen interjút sem közölt a lap, miközben az övénél kisebb támogatottságú pá... [2024. június 6. 8:52]
A Tisza Párt alelnöke szerint az Index az új Origo és módszerei a „közmédiáéhoz” is hasonlítanak. (Frissítés: Később az Index Magyar Péter Facebook-oldalán reagált.) [2024. június 5. 22:00]
Varga Zoltán médiavállalkozása 13,8 milliárd forint nettó értékesítési árbevételre tett szert a legutóbbi pénzügyi évben, emellett jelentős profitot is összehozott, amelynek jelentős részét, mintegy 2,3 milliárd forintot kifizeti osztalékként a tulajdonos számára – értesült a Media1 a magyarországi médiavállalatok pénzügyi beszámolóit tanulmányozva. [2024. június 5. 20:55]
Jelentős arculatváltáson esett át a HVG a fennállásának 45. születésnapjára. Új layout, változó logó, új témák. Június 6-tól. [2024. június 5. 16:35]
Néhány éve még a tulajdonosnak pénzt kellett pumpálnia a cégbe, mivel a jogszabály által elvárt szint alá csökkent a vállalat saját tőkéje, mostanra viszont úgy tűnik, a gazdálkodási nehézségek már a múlté. Megnéztük az Index.hu Zrt. és az Indamedia Zrt. legújabb pénzügyi beszámolóját. [2024. június 5. 16:23]
Balásy Gyula, a Rogán Antalhoz közeli és az államtól már több száz milliárdnyi megbízást kapó, a kormány kék hirdetéseiért is felelős médiavállalkozó, a New Land Media és a Lounge Group cégek tulajdonosa két éve még az 5. helyen szerepelt a Marketing&Media című magazin legbefolyásosabb médiavezetők toplistájában, tavaly pedig a 7. [2024. június 5. 13:45]
Fordítani tudott az ATV és a 2022-es, gazdasági kihívásokkal teli, rosszul sikerült pénzügyi év után 2023-ban újra profitot tudott termelni, derül ki a vállalat napokban közzétett pénzügyi beszámolójából. [2024. június 5. 10:03]
43 milliárdról közel 47 milliárd forintra nőtt a Mészáros Lőrinc kizárólagos érdekeltségei közé került Atmedia nevű reklámértékesítő ház árbevétele 2023-ban. A cég leányvállalata, a Media Services Company (MSC) további közel 2,3 milliárd forint árbevételt ért el. Az Atmedia Csoport árulja egyebek mellett az MTVA és a TV2 Csoport csatornáinak és a HírTV-nek a reklámidejét. [2024. június 5. 9:21]
Tavaly Budapesten jelentette be Roy Jones Jr., hogy ő lesz a Hell Boxing Kings szakmai fővédnöke. A bokszlegenda akkor tíz ország öklözőit biztatta arra, hogy jelentkezzenek a versenyre, aminek összdíjazása több százmillió forint. A Sztárbox hírességei is ringbe szállnak. Az RTL most bejelentette, kik lesznek a műsorvezetői a nemzetközi bokszversenynek, ahol egyébként Magyarországról Berki Mazsi, ... [2024. június 5. 8:04]
Közöljük az RTL a Media1 érdeklődésére adott válaszát arról, hogy meg tudják-e szervezni a több politikus által emlegetett élő választási tévévitát június 9. előtt. [2024. június 4. 17:00]
A kormánypárti Mediaworks Hungary Zrt. szerepel finanszírozóként több, a Fidesz egyes politikusait népszerűsítő internetes hirdetéshez kapcsolódóan a Facebookot működtető Meta hirdetéstárában. A Mediaworks a napokban közzétett olyan fizetett reklámcikket is, amely egy fideszes polgármester választási esélyeinek javítását szolgálja. [2024. június 4. 14:59]
TV2 Titkok Ramónával néven új videós podcast indul a TV2 Play exkluzív tartalmaként. [2024. június 4. 11:16]
Ráfordulva a vasárnapi európai parlamenti és az önkormányzati választásokat megelőző kampányidőszak utolsó pár napjára, teljes fokozatra kapcsolt a kormányzati propaganda a Metropolnál. A fideszes médiaalapítvány, a KESMA / Mediaworks alá tartozó lapnál a látszatra se nagyon adnak: a Media1-hez eljutott 2024. [2024. június 4. 10:47]
Magyar Márton, a Fidesz rendszerének lebontásán ügyködő Tisza Párt egyik fontos munkatársa, Magyar Péter alelnök testvére április 23-án, tehát már jóval Magyar Péter zászlóbontása után is egy Fidesz-közeli médiavállalat, a Mészáros Lőrinchez is több szálon köthető Indamedia egyik munkavállalója volt, ám hogy az Economx újságírójaként is tevékenykedő fiatalembert megvédjék a politikai támadásoktól,... [2024. június 3. 20:48]
A mesterséges intelligencia folyamatosan pásztázza és használja a virtuális teret, így az online lapok cikkeit is. A The Financial Times most megállapodott a legfontosabb MI-céggel, hogy ezentúl csak pénzért vehetik át a tartalmaikat, más lapok viszont inkább szerzői jogsértés címén pereskednek. [2024. június 3. 14:07]
A Media1 információi szerint már csak 10 napig üzemelteti a közmédia a főleg határon túli magyaroknak szóló Duna World Rádiót. A Duna Médiaszolgáltató a megszűnő rádió helyett az egyébként eltérő profilú Nemzeti Sportrádiót ajánlja közönsége figyelmébe. [2024. június 3. 12:22]
Ezúttal sem mutatott ki értékesítési árbevételt pénzügyi beszámolójában a Fidesz hatalomban tartásán dolgozó propagandisták, köztük Trombitás Kristóf, Bohár Dániel, Rákay Philip, Deák Dániel és mások videóit a közösségi médiában hatalmas összegekből népszerűsítő Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Kft. [2024. június 3. 9:24]
Vegyesen alakult a KESMA-hoz tartozó Mediaworks Hungary Zrt. legutóbbi pénzügyi éve, derül ki a Magyar Nemzet, az Origo, a megyei lapok és több más médium kiadójaként is ismert médiavállalat frissen közzétett pénzügyi beszámolóját tanulmányozva. Míg az értékesítési árbevétel 57,2 milliárd forintra nőtt, a cég adózás előtti eredménye, 3,7 milliárd forintra csökkent 2023-ban. [2024. június 3. 7:58]
A kormányközeli propagandagépezet egy Magyar Péterhez, a Tisza Párt alelnökéhez kísértetiesen hasonló ábrázatú, nagyjából tinédzser korú fiatalemberről maszturbálás vagy ahhoz nagyon hasonló tevékenység közben készült intim fényképeket kezdett el publikálni 8 nappal az európai parlamenti és önkormányzati választások előtt. [2024. június 1. 23:53]
Három műsorvezető és szakértők várják majd a nézőket június 9-én, a választások napján este az RTL-en. Az élő választási műsor a televíziós vállalat hírportálján is elérhető lesz, ahol már a szavazókörök megnyitásától percről percre követik majd a nap eseményeit. [2024. június 1. 10:41]
A Tisza Párt alelnöke csütörtökön még azt mondta az EP-listavezetői tévévitán való részvételéről érdeklődő és meggyőzni próbáló DK-s Dobrev Klárának, hogy „meglátjuk”, péntek este viszont az ATV kamerái előtt egyértelművé tette, nem megy el az élő választási vitájukra szombaton. [2024. május 31. 21:30]
Németh hiányolta, hogy a politikusok nem reagáltak érdemben egymásra. Ezt egyébként épp az MTVA által rögzített szabályok nem tették lehetővé. [2024. május 31. 19:57]
Magyar Péter idézőjeleket használva számolt be a történtekről, Dobrev Klára már az ATV-s vitára gyúr, Donáth Anna pedig válaszokat várna a kegyelmi ügyről az MTVA-s választási vitaműsor egyik műsorvezetőjétől, aki Novák Katalin kommunikációs igazgatója volt. Deutsch Tamás, a Fidesz politikusa pedig jelezte, egyetért a Fidesszel. [2024. május 31. 17:16]