Itt az Media1 híreit olvashatja.


Az MTVA több kínai állami szereplővel írt alá megállapodást májusban, ám azok tartalmát még közérdekű adatigénylésre sem voltak hajlandók nyilvánosságra hozni. [2024. június 12. 12:55]
Szajki Bálint kapta a Hemző Károly-díjat. [2024. június 12. 11:11]
Mehlhoffer Tamás, az Integritás Hatóság kommunikációs vezetője a Media1 érdeklődésére megerősítette, hogy a korrupció elleni kommunikációs tevékenységre meghirdetett közbeszerzésükön valóban elindultak Balásy Gyula cégei, a New Land Media és a Lounge Group, és megerősítette azt is, hogy az első körös kiválasztási folyamaton is túljutottak a vállalkozások, de ez még közel sem jelenti azt, hogy ők l... [2024. június 12. 10:35]
A Fidesz európai parlamenti delegációvezetője szerint nincs helye a közéletben olyan személynek, aki újságírókat a felekezeti hovatartozásuk nyilvánosságra hozatalával próbál sarokba szorítani. [2024. június 12. 0:05]
A Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) kormánypárti ellenlábasa, a Magyar Nemzeti Médiaszövetség (MNMSZ) azt írja, felháborodva tapasztalta, hogy egészen új sütetű politikusok is azonnal a fenyegetőzést, a magánéleti kérdések kiteregetését és a listázást választják, ha nekik nem tetsző újságírókkal vagy sajtótermékekkel találják szembe magukat. [2024. június 11. 23:21]
Újabb Facebook-bejegyzéssel jelentkezett a Tisza Párt alelnöke kedden délután, aki most már jóval békülékenyebb hangot ütött meg, mint korábban, amikor még az ATV Zrt. egyes munkavállalóinak felekezeti hovatartozásáról is publikált adatokat, ráadásul mint az kiderült, egyes esetekben valótlan információkat közölt, ugyanis olyan embereket is az egyház híveiként emlegetett, akik nem tagjai annak. [2024. június 11. 18:13]
Kocsi Ilona, a Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) elnöke nyilatkozott a Media1-nek arról, hogy miután Magyar Péter másfél perc után távozott az ATV Egyenes beszéd című műsorából, a politikus nyilvánosságra hozta a televízió több munkatársának vallási hovatartozását. A legnagyobb hazai újságírói szervezet szerint törvénytelenség ilyen listákat közzétenni. [2024. június 11. 10:58]
Németh S. Szilárd, az ATV vezérigazgatója lapunknak hangsúlyozza: munkatársaikat megilleti a személyes adatok védelméhez fűződő jog, a televízió egyes munkatársainak felekezeti hovatartozásának nyilvánosságra hozatalát a büntetőtörvénykönyv is szankcionálja. Szerinte rossz történelmi időket idéz Magyar Péter listája. [2024. június 11. 8:52]
Sajó bosszúból közzétette egy zenei producer, Hundred Sins képmását annak ellenére, hogy ő ehhez nem járult hozzá. A Telex nem hagyja következmények nélkül az újságíróetikailag aggályos ügyet. [2024. június 11. 8:19]
Könnyen lehet, hogy a NER-kedvenc médiavállalkozóra bízza végül az állam a korrupcióellenes harc fontosságának kommunikációját. [2024. június 11. 5:53]
A Tisza Párt alelnöke azt követeli, hogy az EP-választások eredménye alapján legnagyobb ellenzéki erő is kapjon végre adásidőt az állami televízióban, ne csak Orbán Viktor miniszterelnök. [2024. június 11. 5:29]
A Tisza Párt alelnöke az Egyenes beszédben történek után kipublikálta a Facebookra hétfő este, hogy az ATV egyes munkatársai mely egyháznak a tagjai. Ezek a vallási adatok olyan személyes adatnak minősülnek, amelyek az érintettek engedélye nélkül nem tehetők közzé törvényesen. [2024. június 10. 23:25]
Magyar Péter napok óta azt terjeszti, hogy az ATV nem hívja meg a műsoraiba, a televíziót pedig propagandatelevízióként emlegeti. A televízió ezt megelégelve a 7. élő szereplésére egy dossziéba gyűjtötte a náluk történt eddigi szerepléseket. A dossziét az Egyenes beszéd élő adásában nyújtottak át neki, de a Tisza Párt alelnöke ezek után feldúltan elhagyta a műsort. [2024. június 10. 21:07]
A zebrás rádió értékesítési árbevétele egészen minimálisat változott, az egyéb bevétel viszont jelentősen nőtt. Az adózott eredmény csökkent. [2024. június 10. 19:54]
1,24 milliárdról 1,25 milliárdra nőtt a Mészáros Lőrinc-közeli Radio Plus Kft., a Rádió 1 üzemeltetőjének árbevétele 2023-ban. A kormányközeli rádiók műsorait készítő Radio Factory árbevétele is nőtt. [2024. június 10. 17:30]
Hajdú Pétert, a Frizbi című műsor házigazdáját mikrofonvégre kapta a Fidesz eredményvárójára érkezve a 444 riportere. [2024. június 10. 15:42]
A MATCH4 és a NET4+ élőben közvetíti Marozsán Fábián teniszmeccsét. [2024. június 10. 13:35]
A 444.hu hírportált és a Qubit portált működtető Magyar Jeti Zrt. a 2022-ben kimutatott 156 millió forintos nyereség után 2023-at már 50 milliós mínuszban, veszteséggel zárta. [2024. június 10. 12:52]
Az Úgytudjuk főmunkatársa lett Győr polgármestere, Miskolc vezetését pedig a Mészáros Lőrinc-közeli Rádió M főszerkesztője nyerte el. A Fradimédia főszerkesztője is sikert ért el az egyik városban, míg a PestiSrácok és a HírTV arca nagyot bukott a választásokon Biatorbágyon. A Media1 cikkéből kiderül az is, hogy a TV2 volt műsorvezetőjének, Szebeni Istvánnak sem jött össze a terve és az Átlátszó e... [2024. június 10. 12:04]
A választási kampány hajrájában a kormánypárti propagandagépezet bedobta az aduászt: Curtist, azaz polgári nevén Széki Attila rappert. [2024. június 9. 21:36]
A Győri Ítélőtábla megváltoztatta a Szombathelyi Törvényszék elsőfokú ítéletét, és a Haladás Sportkomplexum javára döntött a Nyugat szerkesztősége elleni sajtó-helyreigazítási perben. [2024. június 9. 16:49]
Lezsák Sándor, az Országgyűlés fideszes alelnöke a felelős kiadója a Lakiteleki Újságnak, de a kormánypárti propagandalap nem szerepel a sajtótermékek hatósági nyilvántartásában, tehát hivatalosan nem is létezik mint újság. [2024. június 9. 16:21]
A portál munkatársai a Facebookon teszik közzé a híreiket, mivel bűnözők kibertámadással blokkolják a 444 működését a választást megelőző nap óta. [2024. június 9. 10:08]
A TV2 Tények Extra című műsorának „politikai szpotja” fizetett hirdetésként pörög a legnagyobb közösségi médiás felületen, kormánypárti szlogent visszhangozva. A politikai reklámozás szabályait cselezik ki vele. [2024. június 8. 22:48]
A Lakner Zoltán által vezetett újság online lapként működik tovább, de olykor-olykor még lesznek eseti nyomtatott kiadványaik is. [2024. június 8. 22:27]
A kormánypárti médiagólem, a Mediaworks (KESMA) megyei online lapjai a választások előtt egy nappal szokás szerint megint csúcsra járatják a propagandát. [2024. június 8. 12:51]
Nem akarta Tóth-Szántai József, az önmagát civilként meghatározó, de többségében a Fidesz-KDNP politikusait és a hozzájuk közel álló személyeket maga mögött tudó miskolci polgármesterjelölt, a Mészáros Lőrinc-közeli helyi rádió munkatársa, hogy közölje a Borsod24 a vele felvett nagyinterjút, ezért 2 millió forint kártérítési igényt jelentett be a Borsod24-nél, valamint megfenyegette a lap egyik sz... [2024. június 7. 18:29]
A Sport TV-t üzemeltetőt AMC Networks meghosszabbította a legnagyobb major dartsversenyek, így például a PDC-dartsvilágbajnokság közvetítési jogairól szóló megállapodását. [2024. június 7. 14:39]
Egy év alatt félmilliárddal nőtt a kiadóvállalat árbevétele. [2024. június 7. 14:26]
Az Ingatlan.com, a Jófogás, a Használtautó.hu, a Money.hu, a Vatera, a Szalonautó.hu, az Autóalkatrész.hu és az Autónavigátor.hu display hirdetési felületeit értékesítő cég UP Saleshouse néven folytatja tovább tevékenységét. A változás bejelentésére a United Platforms csoport tegnap esti rendezvényén került sor. [2024. június 7. 13:34]