Itt az Media1 híreit olvashatja.


1,24 milliárdról 1,25 milliárdra nőtt a Mészáros Lőrinc-közeli Radio Plus Kft., a Rádió 1 üzemeltetőjének árbevétele 2023-ban. A kormányközeli rádiók műsorait készítő Radio Factory árbevétele is nőtt. [2024. június 10. 17:30]
Hajdú Pétert, a Frizbi című műsor házigazdáját mikrofonvégre kapta a Fidesz eredményvárójára érkezve a 444 riportere. [2024. június 10. 15:42]
A MATCH4 és a NET4+ élőben közvetíti Marozsán Fábián teniszmeccsét. [2024. június 10. 13:35]
A 444.hu hírportált és a Qubit portált működtető Magyar Jeti Zrt. a 2022-ben kimutatott 156 millió forintos nyereség után 2023-at már 50 milliós mínuszban, veszteséggel zárta. [2024. június 10. 12:52]
Az Úgytudjuk főmunkatársa lett Győr polgármestere, Miskolc vezetését pedig a Mészáros Lőrinc-közeli Rádió M főszerkesztője nyerte el. A Fradimédia főszerkesztője is sikert ért el az egyik városban, míg a PestiSrácok és a HírTV arca nagyot bukott a választásokon Biatorbágyon. A Media1 cikkéből kiderül az is, hogy a TV2 volt műsorvezetőjének, Szebeni Istvánnak sem jött össze a terve és az Átlátszó e... [2024. június 10. 12:04]
A választási kampány hajrájában a kormánypárti propagandagépezet bedobta az aduászt: Curtist, azaz polgári nevén Széki Attila rappert. [2024. június 9. 21:36]
A Győri Ítélőtábla megváltoztatta a Szombathelyi Törvényszék elsőfokú ítéletét, és a Haladás Sportkomplexum javára döntött a Nyugat szerkesztősége elleni sajtó-helyreigazítási perben. [2024. június 9. 16:49]
Lezsák Sándor, az Országgyűlés fideszes alelnöke a felelős kiadója a Lakiteleki Újságnak, de a kormánypárti propagandalap nem szerepel a sajtótermékek hatósági nyilvántartásában, tehát hivatalosan nem is létezik mint újság. [2024. június 9. 16:21]
A portál munkatársai a Facebookon teszik közzé a híreiket, mivel bűnözők kibertámadással blokkolják a 444 működését a választást megelőző nap óta. [2024. június 9. 10:08]
A TV2 Tények Extra című műsorának „politikai szpotja” fizetett hirdetésként pörög a legnagyobb közösségi médiás felületen, kormánypárti szlogent visszhangozva. A politikai reklámozás szabályait cselezik ki vele. [2024. június 8. 22:48]
A Lakner Zoltán által vezetett újság online lapként működik tovább, de olykor-olykor még lesznek eseti nyomtatott kiadványaik is. [2024. június 8. 22:27]
A kormánypárti médiagólem, a Mediaworks (KESMA) megyei online lapjai a választások előtt egy nappal szokás szerint megint csúcsra járatják a propagandát. [2024. június 8. 12:51]
Nem akarta Tóth-Szántai József, az önmagát civilként meghatározó, de többségében a Fidesz-KDNP politikusait és a hozzájuk közel álló személyeket maga mögött tudó miskolci polgármesterjelölt, a Mészáros Lőrinc-közeli helyi rádió munkatársa, hogy közölje a Borsod24 a vele felvett nagyinterjút, ezért 2 millió forint kártérítési igényt jelentett be a Borsod24-nél, valamint megfenyegette a lap egyik sz... [2024. június 7. 18:29]
A Sport TV-t üzemeltetőt AMC Networks meghosszabbította a legnagyobb major dartsversenyek, így például a PDC-dartsvilágbajnokság közvetítési jogairól szóló megállapodását. [2024. június 7. 14:39]
Egy év alatt félmilliárddal nőtt a kiadóvállalat árbevétele. [2024. június 7. 14:26]
Az Ingatlan.com, a Jófogás, a Használtautó.hu, a Money.hu, a Vatera, a Szalonautó.hu, az Autóalkatrész.hu és az Autónavigátor.hu display hirdetési felületeit értékesítő cég UP Saleshouse néven folytatja tovább tevékenységét. A változás bejelentésére a United Platforms csoport tegnap esti rendezvényén került sor. [2024. június 7. 13:34]
A kormánypárti portált az Origo két évvel ezelőtt készült fotója buktatta le. [2024. június 7. 12:44]
Az Esély Labor Egyesület idén nyolcadik alkalommal osztotta ki a Szegénységről Méltósággal Sajtódíjat, amelyet olyan újságírók kapnak, akik a társadalmi kirekesztettségben élők helyzetét empátiával és emberséggel mutatják be. [2024. június 7. 10:59]
Növelte árbevételét a Ringier Hungary Kft., melynek tulajdonosa, a svájci Ringier Central and Eastern Europe AG jelentős, 791 milliós osztalékot szavazott meg. A Blikk Kft. is szép nyereséget hozott össze, és ott is összejött osztalék további 115 millió forint értékben. A Profession.hu állásportált működtető cégnél közel 7,3 milliárd forint osztalékot fizetnek a tulajdonosnak. [2024. június 7. 9:56]
Közzétette pénzügyi beszámolóját a Van Másik Zrt., a Telex kiadója, valamint a hozzájuk kapcsolódó Ne Hallgassunk Nonprofit Kft. [2024. június 6. 21:49]
Közel félmilliárdos mínuszban zárt a Fidesz-közeli HírTV Zrt., amely már harmadik éve csak viszi a pénzt, nem pedig hozza. Pedig a HírTV reklámértékesítését végző, Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő Atmedia ezúttal is masszívan nyereséges lett és a HírTV legnagyobb versenytársa, az ATV is nyereséges éven van túl. [2024. június 6. 16:19]
Nagyszabású, egész estét felölelő választási műsorral készül vasárnapra az ATV. A csatorna bejelentette a műsorral kapcsolatos főbb részleteket és videó segítségével, a színfalak mögé engedve megmutatta azt is, hogyan készülnek a televízió idei évének egyik legfontosabb pillanatára. Sváby András, az este egyik műsorvezetője és Németh S. [2024. június 6. 13:02]
A Media1 megtudta, hogy a miniszterelnök, illetve az őt képviselő kormányközeli Biczi és Turi Ügyvédi Iroda hibát vétett és mintegy kétszáz kilométerrel arrébb, a Pécsi Törvényszéken perelte be a budapesti címmel rendelkező, így valójában a Fővárosi Törvényszék illetékessége alá tartozó Hírklikket, amiért az szemlézte a SPAR vezérigazgatójának, Hans Reischnek Orbán Viktor oligarcháival kapcsolatba... [2024. június 6. 11:52]
„Többet írunk Magyar Péterről, mint Orbán Viktorról, de neki ez sem elég” címmel jelent meg egy szolgálati közlemény a Fekete-Szalóky Zoltán főszerkesztette Indexen csütörtök éjszaka, miután Magyar Péter, a Tisza Párt alelnöke szóvá tette, hogy vele, tehát az egyik legnagyobb támogatottságú párt EP-listavezetőjével még egyetlen interjút sem közölt a lap, miközben az övénél kisebb támogatottságú pá... [2024. június 6. 8:52]
A Tisza Párt alelnöke szerint az Index az új Origo és módszerei a „közmédiáéhoz” is hasonlítanak. (Frissítés: Később az Index Magyar Péter Facebook-oldalán reagált.) [2024. június 5. 22:00]
Varga Zoltán médiavállalkozása 13,8 milliárd forint nettó értékesítési árbevételre tett szert a legutóbbi pénzügyi évben, emellett jelentős profitot is összehozott, amelynek jelentős részét, mintegy 2,3 milliárd forintot kifizeti osztalékként a tulajdonos számára – értesült a Media1 a magyarországi médiavállalatok pénzügyi beszámolóit tanulmányozva. [2024. június 5. 20:55]
Jelentős arculatváltáson esett át a HVG a fennállásának 45. születésnapjára. Új layout, változó logó, új témák. Június 6-tól. [2024. június 5. 16:35]
Néhány éve még a tulajdonosnak pénzt kellett pumpálnia a cégbe, mivel a jogszabály által elvárt szint alá csökkent a vállalat saját tőkéje, mostanra viszont úgy tűnik, a gazdálkodási nehézségek már a múlté. Megnéztük az Index.hu Zrt. és az Indamedia Zrt. legújabb pénzügyi beszámolóját. [2024. június 5. 16:23]
Balásy Gyula, a Rogán Antalhoz közeli és az államtól már több száz milliárdnyi megbízást kapó, a kormány kék hirdetéseiért is felelős médiavállalkozó, a New Land Media és a Lounge Group cégek tulajdonosa két éve még az 5. helyen szerepelt a Marketing&Media című magazin legbefolyásosabb médiavezetők toplistájában, tavaly pedig a 7. [2024. június 5. 13:45]
Fordítani tudott az ATV és a 2022-es, gazdasági kihívásokkal teli, rosszul sikerült pénzügyi év után 2023-ban újra profitot tudott termelni, derül ki a vállalat napokban közzétett pénzügyi beszámolójából. [2024. június 5. 10:03]